2015. július 15., szerda

Tervek

Kedveseim,

Előszöris mea maxima culpa, amiért így eltűntem!!! Egy szuper lehetőséget kaptam, aminek következtében elutazhattam egy csodálatos háromhetes kirándulásra. Most tehát feltöltődve és kipihentem vágok bele újra a mindennapokba (se).  :D

1. Kommentek, cserék

Sajnos mindkettővel el vagyok maradva. A cseréket már úgy ahogy pótoltam, de a héten próbálom összekapni magam és már szaladok is olvasni és írni hozzátok, hogy behozzam a lemaradást. A két kommentet pedig külön köszönöm, el sem mondhatom mennyire jól esnek nekem a szavaitok!!! :)

2. Történetek, novellák

Itt is le vagyok maradva.
 Amit ígérhetek: A Szczesny novella már félig kész, azt igyekszem hét elejére befejezni. Ami a történetet illeti nem tudok még biztosat, meglátjuk milyen sikerrel tudom újra felvenni a hangulatát.
 Továbbá: Talán vagytok páran, akik korábban (jóval korábban :D) is követtétek a próbálkozásaimat. Volt régesrég egy történet, ami nagyon a szívemhez nőtt, de nem került befejezésre. A napokban a kezembe akadt és új gondolatok jelentek meg a fejemben ezzel kapcsolatban, ezért ara gondoltam, hogy újra nekigyürkőzök és végigviszem a történetet. Lesznek összecsengések benne a korábbival, de javarészét átírom. Ebből igyekszem még ma hozni egy rövidebb kedvcsinálót, hogy lássam lesz-e kedvetek erről olvasni. :)

3. Iker Casillas

Akik ismertek tudjátok, hogy nekem ő volt a minden, ő volt a Madrid, ő volt a foci! Nem tudok erről most még beszélni, talán ha itt lesz az ideje egy novellában összegzem a gondolataimat. Most viszont még elviselhetetlenül fáj!

Köszönöm a türelmeteket, mindenkinek hatalmas puszi, amiért kitartotok mellettem!

Caro


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése