2015. május 19., kedd

Visszatérés/Újrakezdés

Sziasztok!

Úgy tűnik újra visszatértem a blogok világába. Bebizonyosodott, hogy nem tudok meglenni írás nélkül. Korábban is írtam már történeteket, ha valakinek rémlene a nevem akkor innen lehetek ismerős. :) próbálok belerázódni újra a ritmusba mind az írás mind pedig a véleménygyártás terén. Terveim szerint az új történet prológusát hétvégén vagy jövőhét elején olvashatjátok. Egyenlőre nem árulok el semmit, bár talán a fejléc már így is beszédes. :) 

Üdv újra: Caro

2 megjegyzés:

  1. Szia! :)

    Tök véletlenül találtam rá erre a blogodra, amikor az egyik blogodon olvastam a hozzászólásodat, és annyira ismerős volt a neved, hogy nem bírtam megállni, hogy ne kattintsak rá és ne nézzem meg a blogger-profilod. És amikor megtaláltam ezt a blogot ezzel a bejegyzéssel meg a linkekkel a régi blogjaidhoz, szinte felcsillantak a szemeim. Tudnod kell, hogy régen, amikor még csendes olvasóként jártam a blogokat, akkor a te történeteid az elsők között voltak, amiket olvastam, és nagyon szerettem őket! :) Most pedig annyira örülök, hogy visszatértél közénk, már alig várom, hogy mivel kápráztatsz el minket, mert bármi is lesz az, biztosan nagyon fogom szeretni! :)

    Puszillak,
    Nomi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Noemi! Ennek nagyon örülök és annyira de annyira jól esik, hogy írtál. Nagynagy puszi érte!!! Remélem tetszeni fog majd ez a történetem is és nagyon várom már a 31.-ét, hogy én is olvashassam a tiedet!. :) Puszillak!

      Törlés